Activitat: El joc de comprar i vendre.
Àrea: Matemàtiques.
Destinat: Alumnes de 3r.
Objectiu:
Objectiu:
Aconseguir sobreviure amb els diners proporcionats inicialment a partir de la compra i venda de propietats.
Observació a tenir en compte:
El fet de fer el joc per parelles fa que s'ajudin entre ells.
El fet de fer el joc per parelles fa que s'ajudin entre ells.
En cap moment hi intervenen els cèntims. Sempre s'hi és a temps a que quan acabi el joc cada parella informi de quants cèntims té en total.
Mirar si hi ha algun voluntari que vulgui fer de banquer (incentivar avisant que serà la persona encarregada del joc).
Mirar si hi ha algun voluntari que vulgui fer de banquer (incentivar avisant que serà la persona encarregada del joc).
L’activitat consta:
-1 taulell per cada 3 parelles.
-1 fitxa per parella.
-1 dau per taulell.
-100€ per equip distribuits en bitllets de 5, 10, 20 i 50.
-Propietats amb els preus del que ha de pagar cada client una vegada hi cau.
Normes:
-1 llençament cada equip en tot moment.
-No es fan préstecs (Un equip ho va intentar fer).
-Els diners del banc i les propietats només les toca el banquer.
-1 llençament cada equip en tot moment.
-No es fan préstecs (Un equip ho va intentar fer).
-Els diners del banc i les propietats només les toca el banquer.
Material:
Els alumnes han interactuat molt entre ells i fins i tot alguna persona s'ha vist amb ganes de jugar sola i gestionar els propis diners.
Alhora que jugaven he anat preguntant als banquers si ells o els companys han tingut algun problema a l'hora de comprar o vendre.
Alhora que jugaven he anat preguntant als banquers si ells o els companys han tingut algun problema a l'hora de comprar o vendre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada